Tijekom listopada prikupljat će se sredstva za donaciju namijenjenu Udruzi P.I.N.K. life
Zagreb, 16. rujna 2019. – vodeći lanac drogerija dm i najčitaniji lifestyle tjednik Story najavili su projekt PINK RIBBON u sklopu kojeg će se tijekom listopada, mjeseca borbe protiv raka dojke, prikupljati sredstva za donaciju namijenjenu Udruzi P.I.N.K. life. Tijekom cijelog listopada u svim dm prodavaonicama u Hrvatskoj građani će moći podržati donaciju kupovinom označenih proizvoda, a dm će donirati jednu kunu od svakog prodanog proizvoda Udruzi P.I.N.K. life. Novac od donacije Udruga P.I.N.K. life će uložiti u opremanje Opće bolnice Dubrovnik infuzomatima i opremom za kiruršku salu u kojoj se operiraju onkološki bolesnici te u organizaciju radionica kojima se osnažuju pacijenti oboljeli od malignih bolesti.
Mjesec listopad obilježava se kao mjesec borbe protiv raka dojke. Tim povodom, a sve u cilju prikupljanja većeg financijskog iznosa za rad udruge P.I.N.K. life, je i pokrenuta ova akcija koja započinje 1. listopada a trajat će sve do kraja mjeseca. Potrebnim aparatima za kojima bi se opremio onkološki odjel opće bolnice Dubrovnik uvelike bi se potpomoglo u kvalitetnijem i lakšem liječenju onkoloških pacijenata. OB Dubrovnik ove je godine odabrana zbog iznimno teške situacije u zdravstvu koja se reflektira na sve ustanove, pa tako i ovu opću bolnicu. Ovom donacijom, nastavit će se uspješan niz transparentnih donacija koje je Udruga već odradila za KBC Rebro, KB Zadar te KBC Sestre Milosrdnice.
„Jako nam je drago što imamo podršku dm-a, vodećeg lanca drogerija u Hrvatskoj. Vjerujem kako uz podršku dm-ovih kupaca možemo prikupiti značajnu donaciju koju ćemo uložiti u opremanje onkološkog odjela Opće bolnice Dubrovnik prijeko potrebnom opremom te oboljelima osigurati aktivnosti poput radionica zdravog kuhanja i glazbene terapije koje uvelike pomažu u rehabilitaciji, liječenju i boljem psihološkom stanju korisnica Udruge“, poručila je predsjednica Udruge P.I.N.K. life Nives Moric.
Donaciju mogu potpomoći svi građani tako da kupovinom označenih proizvoda u dm-ovim prodavaonicama svojim izborom učine upravo to da dm donira 1 kunu od svakog prodanog artikla kojim se sudjeluje u akciji.
„Društvena odgovornost temelj je poslovanja dm-a od samih početaka, tako da je zapravo bilo sasvim prirodno da se uključimo u ovakvu aktivnost. Zajedno s kolegama iz Storyja, došli smo na ideju kako bismo mogli podržati ovaj projekt i senzibilizirati javnost. Brzo smo osmislili cijelu ideju i sami koncept. Srećom, pronašli smo i izvrsne partnere koji su se s nama uključili u organizaciju same manifestacije. Kroz listopad, u dm-u možete naći posebno označene proizvode, a kupovinom svakog od tih proizvoda, dm će donirati jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. life“, izjavio je Ivan Horvat, manager marketinga i odnosa s javnošću dm-a.
Ova akcija biti će obilježena i prezentirana i na događanju koji će se održati u subotu, 12. listopada 2019. na dvije lokacije, u parku Zrinjevac odakle će ići mimohod tj. povorka potpore oboljelima sve do Trga Petra Preradovića gdje se nastavlja zabavni program besplatan za sve građane. U sklopu toga, istaknimo kako će se održati modna revija žena članica udruge, da će se prikupljati donacije i na licu mjesta a sve to potpomaže i Grad Zagreb doniranjem lokacije, prostora za rad udruge te raznim edukativnim radionicama namijenjenima prevenciji i potrebi samopregleda, pa tako u mjesecu listopadu prate i rad udruge P.I.N.K. life u javnozdravstvenoj kampanji „Sačuvajmo zdrave dojke“ koja se odvija već četvrtu godinu za redom i u suradnji s magazinom Story točnije izdavačkom kućom Adria Mediom.
„Story je bio prvi i unazad osam godina ostao jedini lifestyle tjednik koji svoj jedan broj u listopadu posvećuje podizanju svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke. Izuzetno sam sretna i ponosna kad vidim pomake koji su se u tom razdobllju dogodili u svijesti naših čitatelja, naših celebrityja, i svekolike javnosti. Pokrenuli smo Story Pink izdanje, a zajedno s njim i Story Pink Day, svjesni moći, ali i odgovornosti koju imamo kao najčitaniji lifestyle časopis. K tome, najbrojnija Storyjeva publika su upravo žene, njih čak 88,5 posto i to u dobi od 20 – 49 godina, a činjenica da Story ukupno tjedno dopire do 193,100 čitatelja obvezuje nas na akciju. Na akciju nas na žalost potiče i podatak da se u Hrvatskoj dnevno registrira šest novih slučajeva raka dojke, čak 20 posto žena je pritom mlađe od 50 godina“, izjavila je Zrinka Ferina, glavna urednica Storyja.