Pretraga

Tekst
A A A
Prikaz
.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}
accessibility
Email
Veličina teksta
A A A
Tema
accessibility

Ravnatelj Bekić na konferenciji KoKoZ-a o javnoj nabavi

Na šestom kongresu KoKoZ-a, Koordinaciji komora u zdravstvu održanom u Poreču zajedno s 8. Hrvatskim kongresom medicinskog prava s međunarodnim sudjelovanjem, protekloga vikenda raspravljalo se među ostalim o medicinskom pravu, medijima i zdravstvu, polifarmaciji, dvojnom radu, komunikacijskim vještinama, kao i mentalnom zdravlju zaposlenih u zdravstvenom sustavu.

Zapaženo izlaganje na panel raspravi o javnoj nabavi imao je izv.prof.prim.dr.sc. Marijo Bekić, ravnatelj Opće bolnice Dubrovnik, a jedna od panel rasprava bila je posvećena i temi task shiftinga, prijenosa ovlasti između zdravstvenih profesionalaca.

Na ovogodišnjem KoKoZ kongresu raspravljalo se i o nabavi medicinske opreme u RH, e-liječenju,  zaštiti zdravstvenog sektora od kibernetičkih napada i mjerama i postupcima za jačanje kibernetičke sigurnosti bolnica, kao i javnom nastupu i javnim komunikacijama.

Pub kviz bio je uspješan za ekipu u kojoj je sudjelovao izv.prof.prim.dr.sc. Marijo Bekić. Zajedno s ministricom doc.dr.sc. Irenom Hrstić i doc.dr.sc. Krešimirom Luetićem, predsjednikom Hrvatske liječničke komore, osvojili su drugo mjesto.

Kongres je održan u organizaciji Pravnog fakulteta Sveučilišta u Splitu i Hrvatske liječnike komore, te pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravstva RH i Ministarstva pravosuđa, uprave i digitalne transformacije i Sveučilišta u Splitu. Otvorila ga je ministrica zdravstva doc.dr.sc. Irena Hrstić koja je istaknula kako treba popraviti uvjete rada u zdravstvenom sustavu za svaku zdravstvenu djelatnost koja postoji u sustavu. Skup je otvoren uz predsjednika Hrvatske liječnike komore doc.dr.sc. Krešimira Luetića i predstavnike svih preostalih komora: medicinskih sestara, ljekarničke komore, komore medicinskih biokemičara, primalja, zdravstvenih radnika, fizioterapeuta te Hrvatske psihološke komore.

Na kongresu je sudjelovalo više od 250 domaćih i stručnjaka iz inozemstva.